Här har vi väldigt ofta mycket andlig aktivitet men det går lite i vågor och just nu är det mycket vågor 😂

I torsdags när jag skulle köra till yogan kommer helt plötsligt vår stora frigolitlåda (till de ekologiska grönsakerna vi får hemlevererade) flygandes. Visst blåste det en hel del men den har flugit ut genom dörröppningen till vedförrådet, rundat hörnet på garaget, rundat den öppnat garagedörren för att slutligen ställa sig på rätt håll med locket kvar framför bilen. Och dessutom stod trälådan som stod ovanpå frigolitlådan kvar snyggt i vedförrådet.

På fredagen när jag och hundarna gick promenad på ridstigen ville Bella inte alls gå och helt plötsligt står en man framför oss. Bella får panik och ser ut som att hon vill fly från en flock hyenor medan Stella lugnt går som att inget hänt. Och då är det Stella som brukar skälla ut alla människor hon ser. I alla fall försvann mannen lika plötsligt som han dök upp.

När vi kom in efter promenaden så satte jag mig i soffan för att se på skidor men vilken knapp jag än tryckte på på fjärrkontrollen så kom jag bara till ett norskt Tv-program där de försöker städa ut spöken ur hus som jag inte kommer ihåg vad det heter. Oftast så känner jag att jag har nog med spöken hemma så jag behöver inte se dem på TV också 😂

Igår så städade jag bokhyllan och jag var noga med att ställa sameparet upp och se till att de stod säkert och rakt men ändå låg samegubben vält på kvällen. 

Och på kvällen när maken och jag stod i hallen så sprang Stella helt plötsligt i full fart in i vardagsrummet och skällde och morrade. Nu såg jag också en mörk skepnad som rörde sig så hon såg verkligen spöken 😉
andar, naturligt, spöken,

Kommentera

Publiceras ej