I helgen var jag på kurs i medial coachingterapi. Det var en mixad grupp så vi var allt från nybörjare till lite mer erfarna. Läraren tyckte att jag skulle gå den erfarna gruppen nästa gång 🙈

Det helt underbara människor med på kursen som alla bjöd på sig själva och då är det självklart lättare att släppa sin prestationsångest.

Vi fick utmana oss själva och göra många spännande övningar. Inte trodde jag att jag någonsin skulle göra en shoereading eller sandreading 😂

Shoereading betyder att man får en sko man inte vet vem den hör till och berättar hur personen som brukar gå i skorna är. Det gick förvånansvärt bra.

Sandreading, då fick en person rita något mönster i sand och man skulle tolka efter det. Det var väldigt spännande.

På lördagen var det en andakt där jag fick göra två länkningar som gick bra och så fick jag leda meditationen som kunde gått bättre men med tanke på hur nervös jag var inför meditationen så tyckte läraren att det var bra att jag genomförde den.

Även om jag först tyckte att det var oerhört jobbigt att läraren pushade mig gällande meditationen så är det trots allt bra att pusha sig själv.

Konstigt nog har jag inga problem att stå inför lika många människor och göra länkningar 😊

Kommentera

Publiceras ej