Jag vet att jag inte skrivit på evigheter här men man vänjer sig liksom att leva med andarna konstant busiga 😜
Vi hade faktiskt lite lugnare här efter dotterns bröllop. Det var så lugnt att jag trodde det var något fel på huset. Så här tyst kan det väl ändå inte vara? Ligger sakerna kvar där vi lagt dem? Ni vet när man går ut utan att möta en enda människa eller bil och inte ens hör någon fågel kvittra och funderar på om man är den enda människan på jorden som inte fått varningen om en analkande katastrof? Den känslan 😂

Men nu är våra husspöken aktiva igen. De behövde väl vila upp sig efter att ha varit hyperaktiva inför bröllopet.

I ca en veckas tid har jag vridit upp termostaten på elementet i sovrummet men på morgonen har det varit neddraget till ettan igen och bara 17 grader i sovrummet. Gissa vem som fick skulden? Maken så klart men han svär sig fri och varför skulle han helt plötsligt börja jäklas?

Och igår när jag skulle gå ut med hundarna på lunchpromenaden så låg helt plötsligt ett sittunderlägg på skostället. Det hade inte legat där till morgonkissen och maken som faktiskt var på jobbet svär sig fri än en gång 😜 

Dessutom är den obehagliga energin tillbaka i källaren så dit går jag inte när det är mörkt ute 😂 Får nog ta ett varv med salvian igen men så länge vi bor på en gammal krigsplats så lär det ju dyka upp nya energier med jämna mellanrum så träning av andevärlden får jag massor av 😊


andevärlden, medial, spöken,

Kommentera

Publiceras ej