Under en längre tid har en person i min närhet haft problem med att en av hennes hundar smugit in i badrummet och stulit hennes underkläder och tuggat sönder. Inte förrän hunden öppnade den stängda tvättmaskinen för att plocka ut underkläder misstänkte hon att hunden fick hjälp från andevärlden. 

De tre senaste gångerna jag mediterat har jag fått upp en bild på hennes klädkammare och att något inte är som det ska, att något gör den här kvinnan irriterad så jag frågade vad det kunde vara. Då berättar hon att kläder byter plats och att fast hon är tvärsäker på att ha hängt in sina kläder i klädkammaren hittar hon dem senare på en stol.

Så här kan man ju inte ha det. Det blir dyrt att köpa nya underkläder hela tiden 😉 så jag kopplar upp mig och får kontakt med en man som tidigare bott i huset och som inte förstår vad damkläder gör i hans klädkammare och badrum och som då städar ut dem.

När saker byter plats eller ännu värre går sönder är det lätt att tro att det är onda krafter som är i farten men jag tror inte på onda krafter. Det är nog snarare så att när vi inte förstår vad som händer så blir vi rädda och målar upp bilder av spöken och monster medan det egentligen bara är en missförstådd ande.

Jag förklarade i alla fall för anden i klädkammaren att det inte var hans hus längre och att han inte får stöka omkring och absolut inte låta hunden få tag i kläder att tugga sönder så nu återstår att se om kvinnan får ha sina kläder ifred 😊
ande, spöke,

Kommentera

Publiceras ej