I natt vaknade jag av att det blev väldigt ljust i sovrummet. Det var som om någon tänt en enormt stark grön lampa. Lite som när solen skiner mellan trädens bladkrona.

Jag ligger och blinkar och undrar om jag tappat förståndet helt när ett vänligt ansikte visar sig. Det känns som om hela sovrummet fylls av kärlek.

Ansiktet presenterar sig som ärkeängeln Rafael och vill bara visa sig för att berätta att han är här för att hjälpa mig att läka Stella och att han stöttar mig i mitt arbete som heller och medium.

Det tog mig flera timmar att hämta mig från den starka upplevelsen och eftersom jag är dåligt insatt i de olika änglarnas roll så fick jag googla.

Vill ni veta vad de olika änglarna har för inriktning så kan ni läsa i länken :-)

ärkeänglar,

1 kommentarer

Margareth

14 Jun 2018 14:54

Vad härligt och veta💖

Svar: Visst är det 😍
Nilla

Kommentera

Publiceras ej