idag när jag skulle ta ut tjejerna på lunchpromenad så letade jag ihjäl mig efter Bellas sele men hittade den till slut under sådana koppel vi inte använt på flera veckor vilket kändes lite konstigt. Vi lyfter ju inte precis på flera koppel som bara används någon gång ibland för att hänga en sele som används varje dag 🤔

Medan jag klär på mig själv ställer jag upp ytterdörren med en dörrstopp som jag kilar fast under dörren men tjoff så blåser dörren igen. Jag går ut och tittar och dörrstoppen står prydligt ca en meter från dörren.

Ja men då får väl dörren vara stängd så länge då. När jag fått på mig jacka och plockat med mig nycklar, bajspåsar, you name it så ska jag öppna dörren men den vägrar att öppnas. Låste jag den?

Nej den var inte låst men satt ändå bom fast. Jag fick slänga mig allt jag kunde för att tackla upp dörren och det kändes verkligen som om någon stod och höll emot men självklart fanns ingen bakom dörren.

Kommentera

Publiceras ej